Trake za trčanje

Fitness sprava za koju se odlučuje najveći broj vježbača.

Traka za trčanje pomaže u gubljenju viška kilograma.

Hodanje i trčanje na traci troši puno kalorija pa je traka izvrstan rekvizit za postizanje kalorijskog deficita koji je preduvjet za gubljenje viška kilograma. Najbolji intenzitet vježbanja je onaj pri kojem osoba na traci može normalno govoriti, bez da brzina utječe na govor. Ističu da 40 minuta hoda na traci svakodnevno ili 60 minuta pet dana u tjednu ima „značajne zdravstvene prednosti“ među koje se ubraja i gubljenje viška kilograma.

Traka za trčanje poboljšava kardiovaskularno zdravlje

Kao i u slučaju drugih aerobnih aktivnosti, hodanje ili trčanje na traci ima pozitivan utjecaj na kardiovaskularno zdravlje. Pokreti koje tijelo obavlja tijekom trčanja na traci zahtijevaju ponavljanu aktivaciju mišića nogu, corea i ruku. Kao odgovor na ovu fizičku aktivnost i angažman, disanje i srčani puls se ubrzavaju te se ubrzava krvotok između pluća i mišića.

Traka za trčanje poboljšava zdravlje kostiju

Vježbe koje se izvode korištenjem težine vlastitog tijela, poput trčanja ili hodanja na traci, povećavaju gustoću kostiju. Upravo povećana gustoća kostiju jača koštani sustav i smanjuje opasnost od bolesti povezanih s propadanjem kostiju, poput osteoporoze.

Traka za trčanje manje utječe na zglobove

Traka za trčanje ima manji utjecaj na zglobove od trčanja po asfaltu ili sličnim tvrdim podlogama. Traka se posebno preporučuje osobama s ozljedama zglobova jer je dobar način laganom vraćaju kretanju u kontroliranim uvjetima.

Traka za trčanje pozitivno utječe na mentalno i emocionalno zdravlje

Vježbanje na traci za trčanje je aerobna aktivnost koja potiče otpuštanje endorfina, hormona koji poboljšavaju opće mentalno stanje. Stoga, trening na traci za trčanje može biti jako dobar u borbi protiv depresije te način opuštanja od stresnih situacija. Vježbanje u aerobnoj zoni izvrstan je alat za suprotstavljanje anksioznosti i napetosti, a smanjenje simptoma ovog stanja vidljivo je odmah tijekom samog treninga.

Traka za trčanje osigurava trening bez ozljeda

Trčanje na otvorenom može biti opasno zbog promjena terena, neravnina i mogućih poskliznuća, posebno ako se trči u prirodi. Također, trening na traci je uvijek u istom okruženju, bez opasnosti od prometa, ozljeda ili vremenskih neprilika.

Traka za trčanje štedi vrijeme

Za razliku od trčanja na otvorenom, trake za trčanje ne zahtijevju puno vremena ni pripreme. Primjerice, mnogi trkači, osim vremena koje trebaju za trčanje, moraju odvojiti i vrijeme za doći do staze, opskrbiti se svom potrebnom opremom i, u zimsko vrijeme, višeslojnom odjećom. Traka za trčanje zahtijeva samo tenisice i vaše vrijeme za trening. Čak i odjeća u kojoj trčite može biti neka “kućna”, u kojoj se osjećate ugodno.